Merila za ocenjevanje in minimalni standardi – Športna vzgoja

a)       MINIMALNI STANDARDI ZA PRIDOBITEV POZITIVNE KONČNE OCENE

Dijak mora za končno pozitivno oceno pridobiti pozitivne ocene iz predvidenih sklopov v posameznem oddelku. Poleg tega je, za zaključeno pozitivno oceno, pogoj tudi opravljeno testiranje za Športno vzgojni karton. V 1. in 2. letniku mora tako dijak v šolskem letu pridobiti 6, v tretjem in četrtem letniku 4 pozitivne ocene.

Dijaki s stalnimi ali občasnimi prilagoditvami pridobijo ocene pri posameznih sklopih po dogovoru s svojim športnim koordinatorjem.

b)      NAČINI OCENJEVANJA

  1. Prikaz gibalne naloge
  2. Izvedba gibalne naloge v zahtevanem času
  3. Ustna ocena
  4. Priprava in zagovor, teoretičnih vsebin, seminarske naloge, plakata, zgibanke, športfolia, avtentičnih nalog, dnevnika treningov ali kviza
  5. Pisna naloga

 

c)       KRITERIJI OCENJEVANJA ZNANJA Z MINIMALNIMI STANDARDI PRI ŠPORTNI VZGOJI PO POSAMEZNIH SKLOPIH

ATLETIKA

OcenaMerila
5Dijak-inja izvede osnovni element ali osnovne elemente tekoče in zanesljivo brez tehničnih napak in doseže odlične rezultate pri merjenju v posameznih atletskih disciplinah.
4Dijak-inja izvede osnovni element ali osnovne elemente tekoče in zanesljivo z manjšimi tehničnimi napakami v enem od strukturnih delov elementa (npr. pri zaletu, metu ali pri odrivu). Doseže optimalne rezultate pri merjenju v posameznih atletskih disciplinah.
3Dijak-inja izvede osnovni element ali osnovne elemente tekoče z manjšimi tehničnimi napakami v več strukturnih delih elementa (npr. pri zaletu, metu in odrivu) ali večjo tehnično napako v enem od strukturnih delov (npr. pri doskoku). Doseže dobre rezultate pri merjenju v posameznih atletskih disciplinah.
2

Minimalni standard

Dijak-inja izvede osnovni element ali osnovne elemente z večjimi tehničnimi napakami in doseže temeljne rezultate pri merjenju v posameznih atletskih disciplinah.
1Dijak-inja ne izvede enega ali več elementov, ki predstavljajo standard znanja iz učnega načrta in ne doseže temeljnih rezultatov pri merjenju v posameznih atletskih disciplinah.

 

ŠPORTNA GIMNASTIKA

OcenaMerila
5Dijak-inja izvede osnovni element ali povezavo elementov samostojno, tekoče in zanesljivo brez tehničnih in estetskih napak. V praksi uporabi pojem varovanje drugega in samovarovanje.
4Dijak-inja izvede osnovni element ali povezavo elementov samostojno, tekoče in zanesljivo z manjšimi estetskimi napakami. V praksi uporabi pojem varovanje drugega.
3Dijak-inja izvede osnovni element ali povezavo elementov samostojno in tekoče z manjšimi tehničnimi in estetskimi napakami.
2

Minimalni standard

Dijak-inja izvede osnovni element ali povezavo elementov samostojno z večjimi tehničnimi oziroma estetskimi napakami ali v olajšanih okoliščinah (npr. s pomočjo strmine) in/ali v prilagojeni obliki.
1Dijak-inja ne izvede elementa ali njihove povezave

 

RITMIČNA GIMNASTIKA

OcenaMerila
5Dijak-inja izvede nalogo oziroma sestavo samostojno, tekoče, zanesljivo, skladno z glasbo (če se izvaja na glasbo) in brez tehničnih ter estetskih napak.
4Dijak-inja izvede nalogo oziroma sestavo samostojno, skladno z glasbo (če se izvaja na glasbo),  a z manjšimi tehničnimi in estetskimi napakami.
3Dijak-inja izvede nalogo oziroma sestavo samostojno, pretežno skladno z glasbo (če se izvaja na glasbo), a z večjimi tehničnimi in estetskimi napakami.
2

Minimalni standard

Dijak-inja izvede nalogo oz. sestavo s pomočjo, manj zanesljivo, pretežno skladno z glasbo (če se izvaja na glasbo)in z večjo in več manjšimi tehničnimi in estetskimi napakami.
1Dijak-inja ne opravi minimalnih zahtev izbrane naloge oz. sestave.

 

PLES IN AEROBIKA

OcenaMerila
5 Dijak-inja zapleše ples oz. koreografijo samostojno, tekoče in  brez napak. Gibanje je estetsko, v sproščeni plesni drži in usklajeno z ritmom in tempom.
4Dijak-inja zapleše ples oz. koreografijo samostojno, tekoče a z manjšimi napakami. Gibanje usklajuje z ritmom in tempom glasbe, plesna drža je sproščena
3Dijak-inja zapleše ples oz. koreografijo samostojno, a z večjimi napakami. Gibanje je delno usklajeno z glasbo. Plesna drža je še sproščena.
2

Minimalni standard

Dijak-inja zapleše ples  oz. koreografijo z večjimi napakami. Gibanje težko usklajuje z glasbo, plesna drža je nesproščena, pogled mu-ji uhaja k nogam.
1Dijak-inja ne zna zaplesati koreografije. Gibanja ne usklajuje z glasbo.

 

IGRE Z ŽOGO – POSAMEZNI ELEMENTI

OcenaMerila
5Dijak-inja izvede celotno gibalno nalogo zanesljivo, tekoče, pravilno in skladno z navodili.
4Dijak-inja izvede celotno nalogo skladno z navodili, vendar nekoliko manj zanesljivo oziroma z manjšo tehnično napako v posameznem delu gibanja.
3Dijak-inja izvede izbrano nalogo tekoče, vendar manj zanesljivo in z manjšimi tehničnimi napakami v več delih gibanja.
2

Minimalni standard

Dijak-inja izvede celotno gibanje skladno z navodili, manj zanesljivo in z večjo ter več manjšimi tehničnimi napakami (npr.: podajanje, strel na gol, met na koš, sprejemanje ali serviranje).
1Dijak-inja izvede gibalno nalogo neusklajeno z navodili (npr.: napačna podaja) oziroma naredi drugo izvedbo naloge od zahtevane.

 

IGRE Z ŽOGO- IGRA

OcenaMerila
5Igralec  je v igri je dvostranski. Se pravilno postavlja in giblje, ima dober pregled nad dogajanjem v igri, uspešno sodeluje s soigralci. Igralne okoliščine rešuje taktično in tehnično pravilno in hitro.
4Napadalec je dvostranski. Igra uspešno, vendar ne izstopa tako kot tisti z oceno 5. Se pravilno postavlja in giblje, ima dober pregled nad dogajanjem v igri in uspešno sodeluje s soigralci. Zaradi pomanjkljivosti v tehniki gibanja, nekoliko manj zanesljivo in uspešno rešuje igralne okoliščine.
3Napadalec je enostranski.  V napadu je koristen in dejaven. Zaradi slabše tehnike nima dobrega pregleda nad dogajanjem v igri. Hkrati mu slabša tehnika otežuje uspešno reševanje igralnih okoliščin in sodelovanje s soigralci.
2

Minimalni standard

Napadalec je enostranski. Igra na meji koristnosti. V igri je manj opazen in dejaven. Zaradi slabega poznavanja ali neupoštevanja osnovni taktičnih načel (postavljanja na izhodiščno mesto, ohranjanja širine in ravnotežja med gibanjem), pogosto otežuje soigralcem igranje.
1Napadalec je tako neuspešen ali pasiven, da vidno izstopa. Igra nekoristno, zmedeno in podrejeno.

Zaradi slabe tehnike gibanja, dela prekrške, nima pregleda nad igralnim dogajanjem in ne sodeluje s soigralci. Tudi osnovna taktična načela (preža, postavljanja na izhodiščno mesto, ohranjanja širine in ravnotežja med gibanjem,podajanje in lovljenja ter streli na vrata, meti na koš ali izvajanje napadalnega udarca) so mu tuja, zato vnaša zmedo v igro.

 

TEST 5. ŽOG (košarkarski poligon)

OcenaMerila
5Dijakinja izvede poligon tehnično pravilno in doseže boljši čas od 50 sekund.
4Dijakinja izvede poligon tehnično pravilno in doseže  čas od 50 -55 sekund.
3Dijakinja izvede poligon tehnično pravilno in doseže boljši čas od 55 -60 sekund.
2

Minimalni standard

Dijakinja izvede poligon tehnično pravilno.
1Dijakinja poligona ne izvede tehnično pravilno.

 

PRAVILA IGER

OcenaMerila
5Dijak-inja popolnoma pravilno  opiše vsaj štiri  pravila, petega pa s pomočjo.
4Dijak-inja popolnoma pravilno  opiše vsaj tri pravila, dve pa s pomočjo.
3Dijak-inja popolnoma pravilno  opiše vsaj dve pravili, ostale tri pa s pomočjo.
2

Minimalni standard

Dijak-inja s pomočjo pravilno pokaže in opiše vsaj dve pravili igre.
1Dijak-inja ne prepozna nobenega izmed treh pravil iger.

 

SODNIŠKI ZNAKI

OcenaMerila
5Dijak-inja popolnoma pravilno pokaže in opiše vsaj dva sodniška znaka, tretjega pa z manjšo pomočjo.
4Dijak-inja popolnoma pravilno pokaže in opiše vsaj en sodniški znak, ostala dva pa z manjšo pomočjo.
3Dijak-inja z manjšo pomočjo pravilno pokaže in opiše vsaj dva sodniška znaka.
2

Minimalni standard

Dijak-inja z manjšo pomočjo pravilno pokaže in opiše vsaj en sodniški znak ali po učiteljevi demonstraciji prepozna vsaj dva sodniška znaka.
1Dijak-inja ne prepozna nobenega izmed treh prikazanih sodniških znakov.

 

VZDRŽLJIVOSTNI TEK 2400 metrov

OcenaMerila
5Dijak v teku na 2400 metrov doseže boljši čas od 10 minut in 30 sekund. Dijakinja v teku na 2400 metrov doseže boljši čas od 12 minut.
4Dijak v teku na 2400 metrov doseže čas med 10 minut in 30 sekund in 11 minut in 30 sekund. Dijakinja v teku na 2400 metrov doseže čas med 12 minut in 13 minut in 30 sekund.
3Dijak v teku na 2400 metrov doseže čas med 11 minut in 30 sekund in 13 minutami. Dijakinja v teku na 2400 metrov doseže čas med 13 minut in 30 sekund in 15 minut.
2

Minimalni standard

Dijak-inja neprekinjeno preteče razdaljo 2400 metrov.
1Dijak-inja v neprekinjenem teku ne preteče razdalje 2400 metrov.
  • Napredek dijaka: dijaki-inja, ki izboljša rezultat prejšnjega šolskega leta za 1%, prejme oceno višje od doseženega časa

TEST HOJE 2400 metrov

OcenaMerila
5Dijakinja v testu hoje na 2400 metrov doseže boljši čas od 16 minut in 30 sekund.
4Dijakinja v testu hoje na 2400 metrov doseže čas med 16 minut in 30 sekund in 18 minutami.
3Dijakinja v testu hoje na 2400 metrov doseže čas med 18 minutami in 20 minutami in 30 sekundami.
2

Minimalni standard

Dijakinja predvideno razdaljo prehodi v slabšem času od 20 minut in 30 sekund.
1Dijakinja predvidene razdalje ne prehodi.

 

POLIGON 1

OcenaMerila
5Dijak na poligonu 1 doseže boljši čas od 67 sekund. Dijakinja na poligonu 1 doseže boljši čas od 75 sekund.
4Dijak na poligonu 1 doseže čas med 67 in 72 sekundami. Dijakinja na poligonu 1 doseže čas med 75 in 80 sekundami.
3Dijak na poligonu 1 doseže čas med 72 in 77 sekundami. Dijakinja na poligonu 1 doseže čas med 80 in 85 sekundami.
2

Minimalni standard

Dijak na poligonu 1 doseže čas med 77 in 81 sekundami. Dijakinja na poligonu 1 doseže čas med 85 in 90 sekundami.
1Dijak na poligonu 1 doseže čas slabši od 81 sekund. Dijakinja na poligonu 1 doseže čas slabši od 90 sekund.

 

POLIGON 2

OcenaMerila
5Dijak na poligonu 2 doseže boljši čas od 85 sekund. Dijakinja na poligonu 2 doseže boljši čas od 95 sekund.
4Dijak na poligonu 2 doseže čas med 85 in 100 sekundami. Dijakinja na poligonu 2 doseže čas med 95 in 110 sekundami.
3Dijak na poligonu 2 doseže čas med 100 in 115 sekundami. Dijakinja na poligonu 2 doseže čas med 110 in 125 sekundami.
2

Minimalni standard

Dijak na poligonu 2 doseže čas med 115 in 135 sekundami. Dijakinja na poligonu 2 doseže čas med 125 in 145 sekundami.
1Dijak na poligonu 2 doseže čas slabši od 135 sekund. Dijakinja na poligonu 2 doseže čas slabši od 145 sekund.

 

TEST MOČI

OcenaMerila
5Dijak-inja v testu moči metrov  opravi  štiri serije predvidene sestave vaj  v  času od 12 minut ali manj
4Dijak-inja opravi  vsaj  štiri serije predvidene sestave vaj
3Dijak-inja  opravi  vsaj  tri serije predvidene sestave vaj
2

Minimalni standard

Dijak-inja  opravi  vsaj  dve seriji predvidene sestave vaj
1Dijak-inja ne opravi  vsaj dveh serij predvidene sestave vaj

 

PISNO OCENJEVANJE, OCENJEVANJE SEMINARSKE NALOGE, PLAKATA, ZGIBANKE, ŠPORTFOLIA, DNEVNIKA TRENINGOV, KVIZA

Kadar se ocenjuje s točkovanjem se upoštevajo predlagane naslednje meje za ocene, ki so skupne za celo šolo:

ocena 5: 88 ali več %

ocena 4: 75 ali več %, manj kot 88 %

ocena 3: 62 ali več %, manj kot 75 %

ocena 2: 50 ali več %, manj kot 62 %

ocena 1: manj kot 50 %

Pri ocenjevanju seminarske naloge, plakata, zgibanke, športfolia in dnevnika treningov je končna ocena sestavljena iz priprave (50% delež) in zagovora naloge (50% delež).

 

Minimalni standardi po posameznih oddelkih in učnih skupinah

MINIMALNI STANDARDI ZNANJA V HETEROGENIH (A) ŠPORTNIH ODDELKIH Gimnazije Šiška

Opisni kriteriji za dosego minimalnega standarda so zapisani v Pravilih in kriterijih ocenjevanja pri športni vzgoji.

1.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov in pridobljenih 5 pozitivnih ocen naštetih vsebinskih sklopov: atletika, odbojka, košarka, nogomet, gimnastika, rokomet.

2.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov in pridobljenih 5 pozitivnih ocen naštetih vsebinskih sklopov: atletika, odbojka, košarka, nogomet, gimnastika.

3.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti₂ opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov, pozitivni oceni pri obeh poligonih (osnovna gibalna priprava: poligon 1, poligon 2) in pozitivno oceno iz vodenja in predstavitve dnevnika treningov izbranega športa.

4.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov, pozitivno oceno pri poligonu (osnovna gibalna priprava: poligon 1), testu 300 in pozitivno oceno iz vodenja in predstavitve dnevnika treningov izbranega športa.

 

MINIMALNI STANDARDI ZNANJA V HETEROGENIH (B) ŠPORTNIH ODDELKIH Gimnazije Šiška

Opisni kriteriji za dosego minimalnega standarda so zapisani v Pravilih in kriterijih ocenjevanja pri športni vzgoji.

1.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov in pridobljenih 5 pozitivnih ocen naštetih vsebinskih sklopov: atletika 1, atletika 2, odbojka, košarka, nogomet, gimnastika, rokomet.

2.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov in pridobljenih 5 pozitivnih ocen naštetih vsebinskih sklopov: atletika 1, atletika 2, odbojka, košarka, nogomet, gimnastika, rokomet.

3.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov, pozitivni oceni pri poligonu1 (osnovna gibalna priprava: poligon 1, atletiki in pozitivno oceno iz vodenja in predstavitve dnevnika treningov izbranega športa.

4.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov, pozitivno oceno pri poligonu 2 (osnovna gibalna priprava: poligon 2), atletiki in pozitivno oceno iz vodenja in predstavitve dnevnika treningov izbranega športa.

 

MINIMALNI STANDARDI ZNANJA V HOMOGENIH (C) ŠPORTNIH ODDELKIH Gimnazije Šiška

Opisni kriteriji za dosego minimalnega standarda so zapisani v Pravilih in kriterijih ocenjevanja pri športni vzgoji.

1.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov in pridobljenih 5 pozitivnih ocen naštetih vsebinskih sklopov: atletika, nogomet, gimnastika, regeneracija in osnovna kondicijska priprava, teorija športa.

2.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov in pridobljenih 5 pozitivnih ocen naštetih vsebinskih sklopov: atletika, nogomet, gimnastika, regeneracija in teorija športa.

3.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov in pridobljene 3 pozitivne ocene naštetih vsebinskih sklopov: atletika, nogomet, regeneracija in teorija športa.

4.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov in pridobljene 3 pozitivne ocene naštetih vsebinskih sklopov: atletika, nogomet, regeneracija in teorija športa.

 

MINIMALNI STANDARDI ZNANJA V HETEROGENIH (D) ŠPORTNIH ODDELKIH Gimnazije Šiška

Opisni kriteriji za dosego minimalnega standarda so zapisani v Pravilih in kriterijih ocenjevanja pri športni vzgoji.

1.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov in pridobljenih 5 pozitivnih ocen naštetih vsebinskih sklopov: atletika, odbojka, košarka, nogomet, gimnastika.

2.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov in pridobljenih 5 pozitivnih ocen naštetih vsebinskih sklopov: atletika, odbojka, košarka, nogomet, gimnastika.

3.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti₂ opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov, pozitivni oceni pri obeh poligonih (osnovna kondicijska priprava: poligon 1, poligon 2) in pozitivno oceno iz vodenja in predstavitve dnevnika treningov izbranega športa.

4.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov, pozitivno oceno pri poligonu (osnovna kondicijska priprava: poligon 1), testu moči in pozitivno oceno iz vodenja in predstavitve dnevnika treningov izbranega športa.

 

MINIMALNI STANDARDI za pridobitev pozitivne ocene ŠVZ  v SPLOŠNIH ODDELKIH Gimnazije Šiška

Opisni kriteriji za dosego minimalnega standarda so zapisani v Pravilih in kriterijih ocenjevanja pri športni vzgoji.

1.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen preizkus vzdržljivosti vzdržljivostni tek na 2400 metrov in pridobljenih 5 pozitivnih ocen naštetih sklopov glede na učno skupino: atletika, odbojka, košarka, nogomet, gimnastika, rokomet, ples, ritmična gimnastika, teoretične vsebine.

2.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov in pridobljenih 5 pozitivnih ocen naštetih vsebinskih  sklopov glede na učno skupino: atletika, odbojka, košarka, nogomet, gimnastika, rokomet, ples, ritmična gimnastika, teoretične vsebine.

3.      letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov₁ in tri pozitivne ocene iz naštetih sklopov glede na učno skupino: osnovna kondicijska priprava poligon 1, test moči, odbojka, košarka, nogomet, gimnastika, rokomet, ples, ritmična gimnastika, teoretične vsebine.

  1. letnik

Dijaki morajo za pozitivno končno oceno ob koncu leta imeti opravljeno testiranje za Športno-vzgojni karton, pozitivno opravljen vzdržljivostni tek na 2400 metrov₁ in tri pozitivne cene iz naštetih sklopov glede na učno skupino: osnovna kondicijska priprava poligon 1, test moči, odbojka, košarka, nogomet, gimnastika, rokomet, ples, ritmična gimnastika, teoretične vsebine.

 

IZPITI

PRAVILA ZA OPRAVLJANJE POPRAVNIH, PREDMETNIH IN DOPOLNILNIH IZPITOV

Popravni izpit opravlja dijak, ki ima ob zaključku pouka zaključeno nezadostno oceno.

Predmetni izpit opravlja dijak, ki hitreje napreduje ali izboljšuje zaključeno oceno.

Dopolnilni izpit opravlja dijak, ki do zaključka pouka pri predmetu ni bil ocenjen.

Vsebino in način ocenjevanja na popravnem, predmetnem ali dopolnilnem izpitu določi izpraševalec (nosilec razreda), glede na učni načrt in predelane učne sklope v tekočem šolskem letu.

Posamezne vsebine ocenjujemo po kriterijih določenih za posamezni učni sklop.

POSEBNE RAZMERE

V lanskem šolskem letu smo zaradi posebnih razmer morali prilagoditi način izvedbe in ocenjevanje pri pouku športne vzgoje. Če se bo pouk prilagajal tudi v letošnjem šolskem letu, bomo predvidene vsebine in ocene prilagodili. V tem primeru bodo vsebine odvisne od priporočil odgovornih institucij, znanja dijakov, njihovih bivanjskih možnosti za izvedbo vsebin in potreb posameznega športa. Glede na prilagojene vsebine in ostale posebnosti bomo prilagodili tudi pridobivanje ocen in s tem minimalnih standardov.

 

V Ljubljani, 31. 8. 2021                                                                                                                                                                                           aktiv učiteljev športne vzgoje